خانه دوست


 

 

من دلم ميخواهد

 

 

 

خانه اي داشته باشم پر دوست

 

 

 

كنج هر ديوارش دوست هايم بنشينند ارام

 

 

 

گل بگو گل بشنو

 

 

 

هركسي ميخواهد وارد خانه پر عشق و صفايم گردد

 

 

 

يك سبد بوي گل سرخ به من هديه كند

 

 

 

شرط وارد گشتن شست شوي دلهاست

 

 

 

شرط ان داشتن يك دل بي رنگ و رياست

 

 

 

بر درش برگ گلي ميكوبم

 

 

 

روي ان با قلم سبز بهار

 

 

 

مينويسم اي يار

 

 

 

خانه ي ما اينجاست

 

 

تا كه سهراب نپرسد ديگر

 


  خانه دوست كجاست؟ 

 

                                                            فريدون مشيري

          



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1391/4/27/2 و 0:18 دقیقه ارسال شده.

    سلام عزیزم

    خسته نباشید.مطالبتون به نظر من عالی بود.

    من نرجس جلالی هستم 59 سالمه و مدت هاست که شاعر هستم.

    خوشحال میشم به وب بنده بیایید و نظرتون رو راجع به اشعارم بفرمایید.

    سپاسگزارم از مطالب ارزشمندتون .

    براتون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل و عرصه های زندگی رو دارم.

    ممنونم عزیزم


    پاسخ:ممنونم كه سر زديد بهم و نظرتون رو گفتيد.چشم حتما به وبتون سر ميزنم

    nika می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/4/15/4 و 14:01 دقیقه ارسال شده.

    یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !
    اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه
    اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: